dupdupmyheart

Sunday, January 4, 2009

INI ADALAH HASIL KERJA AKU MALAM INI. SANGAT COOL DAN MACHO!

nama watak:
penjahat: vivi(bukan nama sebenar)
mangsa : encek mej bur (bukan nama sebenar jugak)
saksi : 2 ekor monyet serta pelanggan2 kedai tersebut
lokasi dirahsiakan


Sesungguhnya..
ini adalah kali terakhir aku berkunjung ke kedai itu.



kerana



damn!
sesungguhnya...ini adalah bukti bahawa keberatan saya bertambah lagi!damn!
kerana saya berjaya menVADALISMkan harta benda restoran tersebut.

gambarajah bahan bukti 1:



untuk lebih dekat..



astaga..punya malu aku!!!!! cover2!!!huh!!!rilek2!!!buat bodo!!!

pindah meja sambil tutup muka. beserta iringan suara background ketawa meja sebelah.fak u.

5 saat kemudian...

malu pun hilang dan berlalu begitu sahaja..
padulik hapa aku meja sebelah ketawa2!
ada aku kisah?

suda kerusi tu yang buruk
hoh!!
aku maw saman kedai tu!!!

pastu abang ambik order datang
hensem lagi tu
sial


ooo..dia nda sedar kejadian sebentar tadi

gud!

tapi...nyata jelas kebodohan disini terserlah bila mulut aku sendri gatal membocor rasia!damn!
dasar mulut ku yg kecoh.


"bang!!kerusi tu patah oleh saya...hee" sambil menunjuk si mangsa..kesian mangsa itu.

abang ensem terkejut sambil melihat mangsa kejadian

diam*5saat*senyum*tahan ketawa*

shit!!

nasib baik ko ensem..

aku dengan baik ati..

sori ar bang!!nda pa.saya tidak saman kedai ni..ur bad...

ok2!katanya..tapi tahan ketawa..
babeeeee


dia terus menutup mayat c mangsa...sambil tersenyum..
mungkin dalam kepala dia tenga pikir berapa berat badan aku..
perlu ka aku bagitahu wahai abang ensem??
68kg..
puas ati?
hee

ok lah..
sakit pant*t ops!!!
i mean bontot keh..

kawan2..sila sedekahkan alfatihah utk c mangsa..
kematiannya bukan dsengajakan dan memang ajalnya telah tiba...
al fatihah..
amin


kesimpulan:
peluang amat tipis utk d ngurat ole lelaki ensem seperti abang ambik order.damn!


kesimpulan lagi:
sila sediakan kerusi yang lebih berkualiti...okeh!!!!!!


daa

28 comments:

ab geldofg said...

besar sngguh kemaluan ko vida hahahahaha

vidadarisakura said...

palui ko!!!!hee

jiwa kaco said...

g string vida sangkut kat kusi

eliza said...

apa aku mo komen ar..
beratnya ko vida..

ab geldofg said...

tajam betul mata ko atan hehehhehe

vidadarisakura said...

jiwa:
mana ko tahu?
no bukti no tuduh2 keh...
sila tunjuk bahan bukti


liza:
baru ko taw keberatan ku sebenar..hee

vidadarisakura said...

ab:
pesakit jiwa memang tajam mata.
suda kena asah2 kan...hee

ab geldofg said...

bahan bukti ada dgn aku...clor pik

vidadarisakura said...

ab:
tet!!!salah!!!
sila cuba sebentar lagi..
mekasih..

S h i n o said...

hahah nasib baik tak timpa kepala. Kalau tak bocor...korang ni buas sgt kot sbb tu kerusi tu bleh jd gtu hahahaha.. :P

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

seb baik kayu yang patah...kalo batu yang runtuh..perrgghhh....mau mintak bantuan back hoe...leh tahan ke atan tu...heehee

KhaLifah feDi said...

hahahah..ko nie dah cm power rangers lah pulak..

vidadarisakura said...

shino:
hee..utk pengetahuan..yg duduk kat situ aku sorang jak...hee
owh~damn!aku sungguh buas rupanya...hee


sipentoi:
weh bongok!!!!haha
apa kaitan ngan atan?sot jak..hee
kalau la batu pun ikut pecah..
akan wujud sorang superwoman lagi d dunia ini.. vidadarisakura c comel..kakkakaka


kalipah:
haha..tapi power rangers tu kurus beb..cemana tu?ada versi gemuk meh?haha

KhaLifah feDi said...

emm xpelah nnti ko wat satu group cm ala2 power rangers tue ko leader,cume lagi 4 org tue kat wat screen testlah * syarat pertama "GEMUK" kakaka..hahah mesti gempaq pyer...
p/s:-kf xsuke power rangers pasal diorg xpki seluar kecik hahahah..cis xmalu..kf suke uchiha itachi..hahaha

cj7 said...

vida ko jgn sensitip.aku rs bukan ko yg berat..kerusi tu yg ringan.kan kan

vidadarisakura said...

kf:
ok2 cadangan diterima..akan dipertimbangkan kemudian..sekian

vidadarisakura said...

cj7:
owh cj~ailaikke...hee
terima kasi kerana menyedapkan ati ai...hee

jiwa kaco said...

vida
bontot dah hilang sakit

Pengejar Masa said...

alamak... kesiannya. mesti kaw-kaw kena gelak :P

vidadarisakura said...

jiwa:
ok suda!napa?ko maw kena sepak?


pengejar:
manada!!diorang berkata:
owh~comelnya budak itu jatuh..
nak sain~lalalala

JohnJenin said...

sound effect jatuh tuh best tak?

kalo pakcik tobat pakcik buat buat pengsan supaya orang berenti gelak dan saspen...

vidadarisakura said...

paci roti john mat jenin:
sound effect tyme jatuh:
EH!!AKU COMEL KALI SERIBU!!!
(ini melatah)hee

sangat kool..ndapayah pengsan2...hee

KARKADEWA said...

saman saje kedai tu...
tak pandai jage hati pelanggan betul..
huh..!!

vidadarisakura said...

kelakardewa:
abang tu ensem..x sampai ati...kakakaka

lizz said...

aku bersyukur ke hadrat ilahi, dgn limpah kurnianye...aku masih ringan dari kau budak!!!wakakaka!!

vidadarisakura said...

lizz:
bakal kakak ipar ku..
semenjak kejadian..saya suda menSTArt bejoging untuk menguruskan badan..
sila jaga adik kakak baik2..


ingat~mek kelate boleh kurus..napa tidak aku...kekeke

qishie said...

vi perosak alam sekitar...

Bambangan @ Ony said...

Very funny lah you punya cerita semua ni... tapi cerita ini yg paling cool dan membuatkan aku ketawa terbahak2 dalam opis... (nasib baik sorang2 saja dalam opis ni)......