dupdupmyheart

Friday, January 23, 2009

HAI HEMSEM!!

seorang cina yang merayu amaun pembayarannya dikurangkan..


bos 1: wa talak tahu...lu tanya itu sana bos liangcai.. *sambil tunjuk mrbosensem*

cina : haiyah...bole lo...cincai2 ma..

bos 1: tala2..lu setel sama dia la..lu tanya dia..

cina : HAI HEMSEM..*sambil angkat2 kening*


1 bilik semua ketawa...

kakkaaka

hemsem betul la..
haha
baru muka blur2 lagi tu cina..haha


kesimpulan:
kamu pecaya suda mrbos aku emsem?
haha

jan risau..
aku teda ati suda sama bos..
sebab..
pasal..
mrbos ada gepren!!!!waaaaaaaaaaaaaaaa

oh..
org emsem memang nda layak utk aku..
duh!~

28 comments:

Monkey D Luffy said...

aku pun hensem... comel lg tu

vidadarisakura said...

jangan tipu..bedosa

nurainmunderfahn. said...

gepren dia lawa ka?

ab geldofg said...

ya allah pkuatkan lah jodoh vida dgn bos nya....aminnnnnnnnn

vidadarisakura said...

ain:
mana la aku tahu?
ko ingat aku ni kipas susa mati bos?
haha
kompom la lawa bah..
haha

vidadarisakura said...

paciab:
hish!!!
ndamaw aku!!!
org2 ensem sekadar pencuci mata sahaja okeh
haha

ab geldofg said...

jadi aku dgn atan ada pluanglah?

vidadarisakura said...

paciab:
sila bagi peluang sama orang lain buli?
haha

nurainmunderfahn. said...

pepatah mengatakan, org ensem slalu dpt gf vida. eh slh. bida.

org lawa dpt x ensem serabai huduh x tahan.

vidadarisakura said...

oo..nasib baik aku bida..

jadi ertinya aku bakal bopren ensem la ni?

yes!!
tenkiu2!
ko topup semangat aku balik
haha

nurainmunderfahn. said...

kahkahkahkah.
ba. sy doakn ja la ko dpt bf ensem.

(hr jumaat msti berbuat baik)

Mieaa said...

aww kesian..
hehehe

Rui Caetano said...

beatiful

apisz said...

muahahhahha...

aku harap ko dilamar oleh farid kamil...

(^_^)

jiwa kaco said...

vida~ ko memang cantik cuma hormon jantan ko tu kena hapuskan.. terus makan pil hormon.. ok

ab geldofg said...

aku stuju dgn apa yg atan ckp.....tapi aku ok je...sb tntu ko suka main2 pnjat2kan?....

fafarafa said...

takpe vi. baru gefren. ko masih ada peluang.

ekekekekekke

besi said...

vi..aku nak bagi ko harapan sikit nie...selagi boss ko tak kawin lagi.... gf dia tak de halnya..
ko ada peluang lagi...ayukan sikit
mesti dia tgk ko punya la....

LifeSaver said...

oho!bos ko dah ada awek??baru awek beb!!blom isteri lagi..sedangkan isteri leh rmpas, ini kan awek~ gunakan teknik2 memey & norman..aku sure ko boley!!hahaha~

p/s: ab & atan...vida mau yg ensem saje ye..hahaha

i.am.belle said...

aku tak percaya dia hensem. mata kau kero. cuba kau jd paparazi tangkap photo dia updload kat sini. lalala...

Tora Aman said...

vivi letak sikit bah gambar si ensem tu..aku pun mau cuci mata ni ;)

F A R Y N said...

aku agree ngan belle.ko snap pic bos ko tu.ntah2 tu bf aku.hahaahha

BeaN MorENo said...

kahkahkah...cian ko kan...tapi ko boleh panggil hai bean hensem...kan senang...hahahah

tEddY bLuEbeRRy gUrL said...

aiseh..
melepas vida bos ada gepren..
hehe

vidadarisakura said...

ain:
gud.awal2 pagi suda ko dapat pahal..
tapi beting la kita.
kompom abis pahala ko tu kena deduct sampai tengari..haha


miea:
haha...manada kesian..
men2 jak..hee


rui:
who?
me?
oh no!~
cute only maa..
hee


apisz:
hmm..pikir luk..
org serupa farid kamil la..
nda maw la sama farid kamil..
haha


jiwa:
aku rasa ko pun terlebih makan pil hormon betina..kakaka


paciab:
sejak bila ko jadi pak turut ni?
haha

vidadarisakura said...

farafafa:
nda pa kak..
buli jg aku bepoya2 cari org lain..haha


besi:
aku versi keras macam besi..
macamana la tu?
adui..



life:
tanx 4 da p/s..harap mereka paham..
kakakak


ohno!~aku nda sanggup jadi memey..
sudalah bosjahat panggil aku memey.
kimbet tul..hee


belle:
sesungguhnya apa yg diperkatakan ini adalah benar belaka..
haha
tanya cj..
aku suda bg dia tingu tu gmbar...kakaka


tora:
ingat ko budak bawah umur...


faryn:
aku risau jugak tu faryn..
manatahu bag ko ka..bopren ko ka..
pacik ko..
kantoi la aku...kakaka



mrbean:
aku nda pandai menipu...haha


teddy:
ndapa..
aku recovered suda..
buli pikir secara matang..
bole lagi bepoya2 ni...
haha

eliza said...

aku harap si ensem tu brek dgn geprennya..lepas tu dia pilih ko pulak..mesti ko suka kan.

vidadarisakura said...

oh no kakak...
ai nda suka barang rijek shop ni...haha