dupdupmyheart

Wednesday, January 21, 2009

GOSIP LIAR APAKAH??

kakak opis: v naik atas kejap..ambik surat approval cuti..

aku : ok..

bos lain : surat apa ni?

aku : surat cuti bah bos. maw balik sabah.

bos lain : kenapa maw cuti? ni tiada reason cuti ni? kalau saya ni x boleh lulus ni..

aku : hish bos ni kecoh betul.. puan suda kasi lulus jugak..neh! kak tu la sa nda maw bos nampak surat ni..bising nanti..

bos lain : ah..budak praktikal mana boleh minta cuti..

aku : hish kenapa pulak..suda baa setel..bos ni.. sa ganti bah cuti tu.. ni cuti nda boleh kensel.. penting ni.. hal peribadi..suda beli tiket...no kensel2..

kakak opis: hish..bos..dia balik pasal maw betunang..*sambil signal aku*

aku : ha?er.....a'ah! iya2..nda buli kensel ni..

bos lain : aik?awal jugak ko maw betunang???laa.... kecewa la abg blablabla..

aku : hish!

......................................................................

keesokan..

keluar dari lif..
"eh v...kakak dengar ko maw betunang.."
"HOH??!"

...................................................................

patutpun teda sepa mengorat aku buat masa ini..
dem u bos..
menyebarkan gosip tidak bermoral
ini semua kakak opis punya pasal..
duh

nasib baik mrBosENsem level lain..
selamat ai..

hee

25 comments:

nurainmunderfahn. said...

liarnya gosip.
tunang sama sepa??
mo taw jejaka plg malang.
miahaha!

bla ko cuti?
ah, blk ja keja ko.

vidadarisakura said...

ain arini ko nda maw jadi aninomos?

kakakaka

bulan feb ni..
mari balik!!!

here so suck lei~
kakaka

besi said...

selamat btunang...
jaga2 nanti dah jadi tunang
orang jgn usha2 bos hensom
ok....

ab geldofg said...

lalalallalalalalala.....

nurainmunderfahn. said...

sy pn blk Feb!!!
yeehaaaa~~

org2 comel Sbh mo blk!!

(meh suru org airport buat red carpet)

p/s: ko ja tu yg bt anon.

LifeSaver said...

ko bertunang x ajak aku pon..leh tunang sama2..pass kat aku bos ensem~ hahaha

LANtai mop said...

bos tue nak masuk line..ape lg.. chance nih...

pink_butterfly said...

hehe..peluang utk d ngorat= 0.01%

0.01% tu hanya akan d cuba oleh lelaki2 sjati shj...

jiwa kaco said...

eeeh aku baru 2 hari tak kasi nafkah batin ko maw bertunang dgn orang lain..

ab geldofg said...

atan....aku dah tolong kasi kan nfkah tu...bagi phak ko hahahahhaha

Monkey D Luffy said...

market mu nampaknya sudah di sabotaj... kakaka

apisz said...

lain kali, jangan iakan gosip liar..sekali u mengiakan benda yg tak betol, memang terkenalah...muahahahha...

ape2 pon, selmat bertunang..so bila kawen? wakakkakaka...

(^_^)

eliza said...

ini nda boleh jadi nih
kakak pun dapat tunang lagi
adik dia suda potong line
owh nda bleh...nda bleh...
hehehe

*kakak opis tu mmg kaki kelentong la

tEddY bLuEbeRRy gUrL said...

hahaha,
soronok aku bace kisah hidup vida neh

KhaLifah feDi said...

hahaha akhirnye ko bertunng yer..siape jjk encem yg melekat dgn ko vida.?abislah mlps si ab dgn atan..kueng2..........

psst:-aku pun haha......

F A R Y N said...

owhh..patut la AB ajak aku temankan dia beli barang hantaran...rupanya korang dah plan nak bertunang yer...

masa ko nikah nanti,aku bley jadi pengapit...hahaha

ab geldofg said...

faryn...dlm mkna pgapit tu...hehehehhe

Dora Tora said...

liar..liar betul gosip tu..agagaga vivi kalau mau bertunang mesti jemput aku..kawin pun..agaga nanti aku kasi alamat rumah..agagaga

vidadarisakura said...

besi:
weh!!bila masa aku maw betunang?
hoh tidak!!!!
hee
jangan menjatuhkan saham ai okeh...kekeke



paciab:
lagu apakah itu?hee


ain..ko sedia red kapet utk aku ar!
ini perintah.
paham?
haha



life:
oh no!~
macam maw betunang bopren pun teda ni..
bopren ko ensem kan?
bagi aku bopren ko..
hahahaha



lantai:
owh tidak mungkin!~
keajaiban dunia ke10 la kalu bos maw sama aku..
haha


pink:
wahai lelaki sejati mana kamu???
haha



jiwa:
haaha..
aku menggatal dengan lelaki lain ko belum tahu lagi kan?
kakakaka



paciab:
dasar gay mereka ini..haha


ambuk:
owh tidak!!!!!!!!!!!!!
tolong macam maw kasi naik market ni balik..hee

vidadarisakura said...

apis:
bongok seh!~
aku kan jantan..
mana rok main tunang awal2 ni.
haha



liza:
kakak..
aku tunggu ko betunang pastu kawin pastu beranak pinak pastu becucu cicit baru aku tepikir mahu kawin..
hahaa


tedy:
mari tepuk tangan!!!
haha


kf:
psst..jan bgtaw org..
farid kamil.
haha


faryn:
owh!~
ko berpoya2 bersama paci ab rupanya..
dem u!~i het u...kakaka
repot ni sama kak liza..
bopren nya tu
hahaha


paci ab:
ko semua jak dalam..
haha
main dalam betul org ni..
kakakaka


dora:
tunggu la farid kamil pinang aku..
kakaka

nurainmunderfahn. said...

ko blk dlu. sy ada instinct. jd ko yg sdia kapet merah. hahahah!

TurTl3!! said...

hahahaha..ciannye kena gosip gitu..bos tu memang sengal

vidadarisakura said...

ain:
no way man!
haha


turtle:
hehe
memang sot durang tu...hee

~d!b@~ said...

kenapa tiap2 post kamu akan buat akak gelak? ahahahaha kesian, well +ve thinking.. cuma orang2 glamer saje yang dlanda masalah2 gosip nih kan? maknanyaaa haa ape? cube teka!

vidadarisakura said...

diba:
haha..kak..lalala