dupdupmyheart

Tuesday, January 27, 2009

EPISOD BUDAK PRAKTIKAL SAKIT LAGI

ok tipu.


sebenarnya buku laporan aku belum siap

bisuk bos mrbosesnsem maw cek.
mengadala dia ni duh~


suda la aku belum buat dari bulan 12

jadi aku kena buat malam ni untuk 3 unit sebab aku suda ditukar2 sebanyak 3 kali.
hish
menjadi rebutan sang bos betul.

aduih~update blog rajin!!!maw buat laporan 1 urup pun belum tulis lagi..
SOT!

sudahla bos baru sekor tu suh aku tolong dia bisuk
aduyai~
tapi ok jg
sama dia aku rok
siap aku-kau
lagi..
neh~
mana ko maw cari budak prektikal yg rok macam aku..
even 1stday dia keja aku siap buat cadangan lagi
"er..nda payalah berincik2 kan? aku panggil aku-ko jak lah kan?"
haha
silap2 berenti budak tuh pasal aku..hehe
tapi ari tuh c madambos cakap aku kena panggil budak baru tu encikbos jugak..
tapi...ada aku kisah?
aku cakap jak c budak baru tu yg suh panggil aku-ko..
haha
setel~


tapi cerita sebenar
1 lagi masala..
kalau aku cuti besok
ari kamis pun aku kena cuti sebab..
aku kena jumpa lekcere ari kamis ni
adui!~
jadi aku nda boleh cuti esok
huh~
malas!!
sudala kena naik bas
bas macam sial
penuh
pastu maw pegi FAKulti pun macam FAK..
jauh jalan kaki kena naik bukit
bilik lekcere pula lebel tinggi
kena naik tangga

huh!!

kusut2!!


jadi
sesepa blogger merangkap budak uitm yg nampak aku c comel yg jalan kaki ni..
sila la angkut aku sekali
terima kasih.


dan..............
aku rasa..
aku perlu..
cuti 2 ari menurut kata kak liza
BARU REAL AKU SAKIT BEBETUL!
NAZAK SEH~

haha

ok2!

aku tulis msg berbaur kesedihan la sama mrbosensem malam ni..

sori la bos..

saya sakit lagi..
sekian.

12 comments:

eliza said...

vi, alang2 kan cuti sampai ari jumaat la.. jadi genap 1 minggu.

vidadarisakura said...

kak..napa cadangan ko bernas sejak akhir2 ni?

hee

eliza said...

adik..sebab aku kan kakak yg separa matang...kakaka

tEddY bLuEbeRRy gUrL said...

pe kate ko print jek entri pasal mr.bos hencem ganti laporan tuh?
huahuahua

LifeSaver said...

aku bdk uitm yg penah berjalan kaki menapak di fakulti aku yg atas bukit tu!!penah ditinggalkan bus jugak!bengong punya pakcik bus!aku benci!!!

vidadarisakura said...

eliza:
separa lagi?
para2 sakurA?
hee


teddy:
ko tolong print weh..
print bekaler okeh
pakai laser jet.
ndamaw printer murah
pastu kertas mesti yg hebat2 jugak
kaler pink
lalalalaa


life:
aku pun benci paci bas
terutama ketika ari jumaat..
hee

nurainmunderfahn. said...

ala, jln sikit pn merungut.
cmana mo kurus?

Riezal said...

hey.. what a nice blog.. lawa layout.. keep blogging.. salam ziarah

vidadarisakura said...

ain:
hobi...lalallala


riezal..
salam3...he

ab geldofg said...

kcianaku dgn ko..spjg pninggalan aku

vidadarisakura said...

hoh?manada kesian
kami sungguh hepi sehinga berpoya2 merata tempat..hee

KhaLifah feDi said...

semoge berjaya dgn tipu sakitmu ok vida..hehehe