dupdupmyheart

Thursday, January 15, 2009

BUKAN SALAH AKU

dekat 2 minggu suda ni...
demam-demam chipsmore
kejap ada kejap teda...

masuk opis
ambik tangan nas
letak d dahi aku

"panas?" buat muka kesian

"panas sebab tangan aku sejuk!"

hish...

pegi meja sebelah
ambik tangan nurul
letak d dahi aku

"panas?" muka berharap ni

"panas sikit.."

ceh!~mana cukup bukti aku demam kalu camni!

"nas..penat suda aku ni..asal malam jak demam..
asal malam jak demam...nda demam nda la malam
badan sama kaki aku sejuk..
aku rasa kan..
aku kena demam cikangkunya..."


"APA V??"


"hish!!cikangkunya baa..yang demam bikin mati tu!"

"kakakakka bongok!!chikungunya la!!hahahaha"

"aih?!suda tukar ka?"
lalalalala



kesimpulan:
orang demam mana bole ingat banyak2...
penat

9 comments:

Monkey D Luffy said...

cikangkunya pun satu penyakit yang disebabkan oleh CICAK + KANGKUNG + KAMU PUNYA

vidadarisakura said...

kuyadlufy:
terima kasih kerana membuli org sakit..
ambil cicak sebagai tanda terima kasih..sekian

ab geldofg said...

aku rasa atan ada baca apa2 tu...smlm...emmmmmmmm

Silent Hill said...

jgn banyak tekanan.

vidadarisakura said...

paci ab:
salah..
kamu yang nda perasan...
aku yang baca2 kamu semalam..


silent:
tekanan apa?
tekanan udara?
hee
mana da tensen..rilek jak..

ab geldofg said...

bgus lah klau ko tahu

KhaLifah feDi said...

KO NIE VIDA DEMAN kus2 tak?

eliza said...

aku tau ko demam apa sbenarnya ni..demam rindu sama atan dgn ab kannn..teeee

vidadarisakura said...

paci ab:
kalu ko nda tahu lagi bagus.


kalipah:
demam telebih comel..
haha


liza:
SEKALI LAGI TEDA KAITAN DENGAN MEREKA2..
hee