dupdupmyheart

Wednesday, January 28, 2009

BILA AKU SAKIT KEPALA

aku perlu mereka.sebab setiap hentakan bunyi mereka boleh mengurut kepala aku.





dan
jangan tanya aku siapa2 mereka secara details
aku hanya tahu lagu2 mereka.
dun expect me noe everitinks~
maksud aku secara details disini adalah:
macam budak2 kita yg minat boyband2, indie band suma tu..
habis data peribadi mereka2 ini dihafal.
befday la..gepren ada berapa..dan sebagainya.
oo..aku tidak punya masa menggugel kesemua itu..
cukup stakat nama dan lagu mereka d kepala aku.


............................................................


aku mahu cadangkan agar org2 kaya depan rumah aku ni dihantar ke gaza untuk membantu palestin berperang dengan israel.

sebabnya:
1.mereka masih galak bermain bom sana sini sampai mulut aku penat memaki dan melatah.
2.idea aku buat repot ilang sebab tekejut, jangan sampai aku pura2 sakit lagi bisuk sebab repot nda siap2.
3.aku kompiush mereka ini beragama apa.sebab raya durang sambut. krismas pun sambut. apalagi cinese nu yer dan paling kompiush deepavali pun durang sambut.


sekian.


...................................................................

tadi petang aku lepak plaza
sangat kool bila aku belum mandi masa tuh.
aku suda cakap aku ni sandi.

dan aku berjaya berlakon menjadi patung bila aku nampak bos-baru-yg-sepatutnya-aku-tolong-ari-ini.
fuh selamat.
taktik berkesan.
org berdaulat mana boleh kantoi bai!
mana comel kalu kantoi.
macam jugak.kau kantoi depan cigu displin.sungguh tidak propeseional.


...................................................................

doakan aku siap laporan malam ni.

atau


aku terpaksa berlakon sakit sekali lagi.





lalalaa

13 comments:

N said...

aku taw sape mreka. SOAD. aerials.
mereka juga tukang urat kepala aku.
LOL.

FarahDiana said...

chumel....


xpe2x...

cnfrm ciap hr nie...

*meh kite halau org2 tue... syuh3x...

=)

vidadarisakura said...

N:
itu aku tahu la bah..
hee
matilah ayam..
maksud aku durang lahir taun berapa.
anak berapa.
gepren berapa..
alaa..macam budak2 yang minat boyband..habis semua data peribadi dselongkar..
hee


farah:
amin3...hee

TurTl3!! said...

huhuhu..siapkan dengan sebaiknya..amin..gambate2

vidadarisakura said...

turtle:
ko tolong aku buat boleh?
hee

wiseman1stopcentre said...

elok ar..berlakun aje...xyah buat report tu...tangguhkan aje.....xyah buat langsung pun xpe!..hehhehe

p/s:kena slalu terima kasih..memaafkan diri sendiri & semua sekeliling & bersyukur...br report tu senang mau disiapkan..

try ar...

Mieaa said...

vie, repot 2 bahasa apa?
kalau inglis, mari la aku watkan.
hahahaha.

lepak2 nda mandi?
bukan sandi ba 2, cool.
hahaha.
bukan juga ada cap d dahi mu ko nda mandi kan.

eliza said...

sakit kepala makan la panadol dik

TurTl3!! said...

v..bleh..aku jadi tukang sorak kat depan ko..(^_^)..

p/s: aku yakin ko mampu membuatnya!! gambate!!

LifeSaver said...

aku tlg ko vida?????aku tlg kacau kepala otak ko, aku tlg tgk jerk, aku tlg teman ko..leh x?ko kan mush chentaku!!!!

Tora Aman said...

Ko memang sandi..wakakakaka ko lepas Plaza Alam Sentral ka?Kalau aku pi sana esok belanja makan ah..cuba ko minum nescafe..siap tu!confirm!

KhaLifah feDi said...

hahaha..ko guna magic ker vida?..

vidadarisakura said...

wise:
baik!


miea:
nanti aku minta tolong ko buat surat cuti dalam inglis...
okeh~
hee



eliza:
kalu sakit taik?

lalala



tetel:
ko sorak tapi nyanyi lagu ct buli?
hee


life:
ah!dasar musuh chenta~



tora:
tora menjadi sandi dan kili2..
lalala


kf:
nda la..
guna marker pen..
hee