dupdupmyheart

Wednesday, January 21, 2009

BALA APAKAH YANG MENIMPA MEREKA INI..


roomate aku terpaksa memekakkan telinga buat sementara waktu..

sebab aku masi lagi memekak mengapal lagu TAYOTAYO ni..

haha

selagi aku nda fasih jangan harap aku berhenti..

hee

nasib kamu la
sudah ditakdirkan kamu 1 bilik dengan aku..
haha

18 comments:

eliza said...

tayotayotayotayo..
lama2 jadi tuyutuyutuyuk..
hee

vidadarisakura said...

liza:
pastu toyol2...
nanti sumpah adik aku c toyol tu..
hee

apisz said...

tu tanda mereka tak suke dengar ko memekak..muahahhaha..karoke jamban la..buleh memekak sesuka hati...

takpon, mai kat umah aku..confirm ko boleh melalak...

seposen idea bernas dri ku..

(^_^)

vidadarisakura said...

apis bukan aku ndamaw..
tapi pastikan rumah ko 2 tingkat..
manatahu ada org maw tangkap kalwat sama kita..
jadi bole kita guna alasan meme-norman..
ko tingkat atas..
aku tingkat bawah..
haha
kita tidak mengenal satu sama lain..
kunu..
haha

LifeSaver said...

sian sungguh roommate mu. aku suggest kan dia letak kekabu bantal dlm lubang telinga. pastikan kain baju ko dah berbasuh. sure hujan 3 ari 3 mlm sbb ko melalak lagu tayo2 2...hahaha~

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah

Silent Hill said...

hahahah nnti beli kapas sebakol.

suh die sumbat dalam telinga.

;p

Monkey D Luffy said...

lagu apa tu?

vidadarisakura said...

life:
jan risau..
baju aku berdobi..
baru jak ak ambik td..hee


pakkaramu:
salam wahai pacik ustat..


silent:
ndapa..durang suda imune...hee
bila ko maw apdet ni..
hee


ambuk:
cuba ko cek entry aku yg ada video tu..
lagu tu la..hee

besi said...

vi...cian roomate ko...
hehehehhe

vidadarisakura said...

besi:
sian kan durang..
hee

LifeSaver said...

camne nak jadi isteri mithali ni??xleh wat calon2 isteri ni..camne aku nak adjust???

ab geldofg said...

memekik lah lagi tu tok lebai(PakKaramu) dah kasi salam zairah kt ko tu hahahahahhaa.........aku tk cmpur

apisz said...

meme-norman? taknak la! diorg tu ntah pape..dah buat, taknak ngaku...piiigiirah...ada ke nak nafi2 lagi...

poooodaahhh...artis terlampau... =P

Dora Tora said...

lagu pa tayotayo tu?

vidadarisakura said...

life:
alaaaaa...kawteam bah kita...
ko edjas baik punyaa...haha


paci ab:
tekejut gila aku..
haha
aku ingat pencegah maksiat mana jak..
nasib baik aku nda berkelakuan lucah sini..
haha


apis:
haha!!
kompom seh~


dora:
ko pegi cek vid aku post entry sebelum2 ni..
hee
lagu gipun tu.

ab geldofg said...

mudahan ko akan btemu jdoh dgn org2 briman.....jgn pndang pada hsome je......ye tk pak lebai?.....hehehehee lalalalala lalalalalala

vidadarisakura said...

paciab:
baiklah
menerima arahan

pak lebai sila singgah blok c ab ini

sila nasihatkan dia sampai pingsan

haha