dupdupmyheart

Thursday, January 15, 2009

APA??KO INGAT KO ANGELINA JOLIE??

JAWATAN KOSONG


PEMBANTU PERIBADI DIPERLUKAN
SEGERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tempoh kontrak 5 bulan

MASA BEKERJA
7-8 pagi-REHAT-5-6petang
setiap hari masa bekerja
cuti sabtu ahad n public holiday

tiada kelayakan diperlukan


syarat2:
lelaki dan single
bagi yang suda berpunya sila sertakan surat kebenaran pasangan masing2
PENDUDUK SEKITAR SHAH ALAM SAHAJA
berkereta
tidak gatal
ensem seperti bos dan jericho adalah diutamakan..


advantages:
sambil bekerja bole berdeting
bekerja sambil berpoya2
hanya bekerja 2 jam sehari


gaji:
maaf tiada gaji disertakan..
semua ikhlas kerana ALLAH swt..
hanya tuhan yang dapat membalas jasamu..
amin..


utk pertanyaan lanjut..
sila hubungi mana-mana kaunter pertanyaan berdekatan


kesimpulan:
1. aku penat tunggu naik bas naik bukit
2. aku penat suda begaduh sama pacik teksi.


16 comments:

Dora Tora said...

Hahaha ko tujukan tajuk entri sama siapa bh?Hahahaha kenapa mesti lelaki??Agagaga aa itu yg kita mau tau tu..wakakaka

fafarafa said...

ko keje mana sbnrnya ni??? siap naik bukit turun bukit

F A R Y N said...

ko jgn curang yer..haha

JohnJenin said...

pakcik rekomen mat rempit amek anta ngko nak?

ab geldofg said...

aku dgn atan dah buat aply smlm.....apa keputusannya?

Monkey D Luffy said...

ala... tak sempat aku apply

KhaLifah feDi said...

adekah fomula ini berkesan utk ko mencari yg ensem spt farid akmi dn sbgi ganti ex boss ko vida?

besi said...

kje kosong...?
nak try la...

one love said...

hahahahh!

cari driver yer?
merangkap boipren!
hehehe

jiwa kaco said...

he he vivi... ko nak aku tunggu ko di mana yah? kalo lepas pukul nan kita makan cow kuih tiew ok..
bole makan ais jugak

cj7 said...

aku mau tlg tapi aku wanita sejati

vidadarisakura said...

dora:
sebab aku bukan lesbian maw perempuan!
kakaka


fara:
ruma mahligai tu kan atas bukit..
penat baa tu naikturun kak..hee


paryn:
ah!!presetankan semua itu!!!
ai nda sanggup lagi ni..
sia2 lemak ai terbakar sebab jalan kaki..hee


pacikjohn:
sila baca syarat2 dengan teliti pacik..
kalu layak boleh diterima...
hee


paci ab:
PENDUDUK SEKITAR SHAH ALAM SAHAJA


munyit:
sempat..sini la ko pindah shalam..hee


kalipah:
mudah-mudahan...


besi:
sila2...
permohonan masi dibuka..


one love:
hahaa!!!
sort of la..
tapi better driver
kakakaka



atan:
PENDUDUK SEKITAR SHAH ALAM SAHAJA...HARAP MAKLUM!!


cj:
bagus!!!aku belum cukup mampu menjadi lesbian jugak...
kakakka

nurainmunderfahn. said...

miahahah!
pny bagus vacancies ko ni!

tampal d bus stop. bg numbr phone skali. pas tu mamat indon yg apply.

peace!

atok said...

nak2. cam best jer date2 neyh. haha

ayie_helena said...

moge berjaye ko temukan pekeje yg berkelayakan n bertuah itu...haha!!

vidadarisakura said...

nurain:
shial!!
haha..
aku lupa letak warganegara malaysia..
kakaka


atok:
kalu cukup syarat boleh3...
hee

ayie:
aaaaaMMinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...hee