dupdupmyheart

Wednesday, January 14, 2009

APA KAH INI DEJAVU?


aku bangun tidur..
sebelum alarm clock bunyi
laaama aku loading
semua jadi kosong
tiada satu benda pun aku ingat
aku duduk sambil pejam mata
berpikir..
loading fail!
please try again
connected
owh..kerja..
iya pegi keja..
tapi belum seterika baju..malassnyaaaaaaa
argh..
pikir lagi..perlu ka pegi keja ari ini?
badan masi lemah
kepala masi panas
air toilet kompom sejuk maw mati
okeh..keputusan telah dibuat!
aku malas maw pergi kerja hari ini..
kompom!
EH!!!NO WAY MAN!!!
muka bos tiba2 ENTER de meMory card
DEM U BOS!!!
i het u!~
ko punca aku rajin p kerja!!!
argh~

TENEEENEEETNEENETERNERET!!!!!!
alarm clock bunyi!

hoh!!!
bukak mata
baru aku tesedar..
aku pernah lalui benda macam ni
kemalasan aku dihalang oleh sorang bos
dem u!~

macaaam.............
dejavu!~
yes


kesimpulan:
hari2 aku rasa aku berdejavu
sot tul

13 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

tu bkn dejavu....ko dh kena mandrem ngan bos ko tu..

ab geldofg said...

kerana boss ke kerana nasi lemak sambeeeeeeeeeeeeeel lebih?

jiwa kaco said...

ko patut ingat satu je..
jangan biarkan perasaan ko melebihi tahap perasan...

aku bukan jeles tau cuma kesian

ezzati said...

hehehe..keje..jgn mls!!!

KhaLifah feDi said...

emm vida dejavu tue cm cm buah jambu ker? haha..

eliza said...

ui free2 nnt kenalkan bos tu dgn kakak...biar kakak yg tilik2 sesuai ka tdk dgn ko.

BeaN MorENo said...

hm...adakah dejavu tuh suatu mimpi indah yang....(hehehe paham2 dah le yek)

besi said...

dejavu? heehehehhehe
suka aku.....

Monkey D Luffy said...

atan... melepas ler ko

vidadarisakura said...

pentoi:
haha..
bagus la kalu dia mandrem aku..
hee


paci ab:
bos okeh!!!


atan:
bukan atan..
salah..
ko yang patut ingat..
aku mengingatkan ko jak...haha


ezzati:
baiklah!!!


kF:
bukan..
dejavu macam kuih karipap


eliza:
sori la kak..
ai bz..mana free..
kakakaka


bean:
hoho..
gilak indah..
bukan lucah..
kakakaa


ambukdluffy:
napa?
ko maw suh atan kentut?
kakaaka

singamaraja said...

Salam muhibah dan ukhwah

vidadarisakura said...

singa mari bersalam...hee

Dora Tora said...

Aku pun pernah dejavu..hahaha rileks..enjoy ja dejavu tu..agaga minum air suam byk2 k..pastu berpeluh byk2..biar hilang semua panas..agaga