dupdupmyheart

Saturday, January 10, 2009

3 KALI AKU MENJADI SEORANG YANG BAIK HATI.

kerana rajin menjawab tag dari cik FARYN C KEJAM.
dan sebenarnya diugut..
heee

............................................................................................................................

SENARAIKAN 3 PERKARA TENTANG ORG YG TELAH TAG KAMU:

1. dia gay!!!sumpah..dia ada hati sama pahrin ahmad.

2. kawan2 dia ensem..terutama abg pink..aku sedang berusaha memujuk c paryn mengirim nama aku sama kawan2 dia yg hensem.

3. paryn sangat kejam..sumpah!



3 PASAL AKU:

1.comel.

2.gemuk

3.aku boleh menyanyi tanpa henti dalam kereta.



pilem feveret:
1. hikayat perjalanan idup pacik ab. pelakon utama AB GEROGOF
2. kisah chenta antara dua benua. hero-heroin: uncle atan dan kak lijah.


SIZE PINGGANG:
kadang2 29.. tapi kalau cukup2 muat 30... tapi yang sebenarnya 31..


KALER SPENDER:
merujuk kepada header aku...
kaler purple la.
haha

.........................................................................................................................

misi ini juga selesai..

perluka mengetag?
sila bgtahu aku kalau mahu...heee


........................................................................................................................

pikir2..
aku patut tag durang ni..hee

1.ELIZA
2.DORA TORA
3.KALIPAH
4.IFA RAZIAH SEPANJANG ZAMAN
5.ANNE C WINNIE DA POOH
6.KAW PENTOI
7.LIZZ C KAKI PUKUL
8.RYEHANAH
9.NURAIN DE ADVANCE INTELLIGENT NETWORK..
10.FARAFAFA
11.C PENGEJAR MASA
12.C MONYET

sekian..

32 comments:

ezzati said...

size 29 x gemuk laaaa

jiwa kaco said...

eh eh bila lak haku jadi pelakon utama nih..

fitnah semata...

vidadarisakura said...

ezzati:
okeh..tipu..size 29 itu tyme aku sekolah menengah..
kantoi..
lalalala



jiwa:
haha
ntah
lalalala

apis said...
This comment has been removed by the author.
fafarafa said...

erkkk...kena jawab laa ni ekk???

vidadarisakura said...

farafafa:
wajib kak...heee
ini atas arahan pihak yg berkuasa..

ab geldofg said...

ko eja nama aku elok2....eh!...sluar kita sama saizlah....boleh gilirlah ye...hehehehe.....
apa2 pun tq....dgn minat ko dgn filem aku hehehehe

Monkey D Luffy said...

nasib baik aku takder... kalau x kena ketuk kepala

KhaLifah feDi said...

huhuh..awesome..vida ko ingat aku yer haha..(aku ndh pengsan psl name aku kena tag)...cume hhappyye..

psst:-bile tarikh tutup tag nie vida?

vidadarisakura said...

paci:
ak fail dalam mengeja..
sila beri tunjuk ajar..
hee

vidadarisakura said...

monkey:
haha..
ko mahu?
aku add nama ko jap lagi..
hee


kalipah:
sila jawab dengan segera..
hee

F A R Y N said...

wah wah....bila masa aku ada hati sama pahrin ahmad?pahrin ahmad yg dok gilekan aku..hahaha

abg pink masih single & available.untuk pengetahuan cik vida, abg pink tak suka pompuan kurus.jadi sila jgn diet yer.

p/s: lelaki kabaret lam blog aku tu bkn kawan yer.bekas 'duda'aku.hahaha

vidadarisakura said...

faryn:
arini aku brekfast nasi lemak + ayam + telur
tengahari makan nasi + ayam + ikan + daging + telur
pastu mcd + pastu kfc

pastu malam belum decide lagi..
hee


adakah cukup maw kasi tambah gemuk aku sepaya memikat hati abg pink??hee

ifahruzzaman said...

uish! kaler purple la...
juling mata aku sekejap.

apa benda tag yg ko ckp tu?
nk semak kat maner eh?
SPR? pejabat pendaftaran?

sumpah aku xtau ni cik vida benda apa tu?

buah cempedak diluar pagar
amik galah tolong jolokkan
saya budak baru belajar
kalau xtau bole tolng tunjukkan...

cewah...beli la cik vida aku jual pantun nih.

tp serius aku xtau nk semak menatang tu kat maner?

Pengejar Masa said...

cis, tag lagi...

vidadarisakura said...

ifa raziah sepanjang zaman:
ko jangan buat2 bangang ar..
ko ada dua tugasan yang perlu diselesaikan..
hantar by diz week..
okeh..


pengejar:
haha...sapa suru ko tag aku..heee

ifahruzzaman said...

tapi....

tapi serius aku tengah banggang ni..
kat maner nk semak?
tugasan apa?
dh mcm perisik dh plak nih?

haduih..haaaaduiiih...

ifahruzzaman said...

ala cik vida....
aku tau la...sajer jer.

tp aku xtau nk semak menatang tu kat maner jer..

tu yg mintak tolong ajar tu...huhuhuuu

serius ni...bukan main2

vidadarisakura said...

hoh?
ko biar betul weh?
bah...oleh kerana ak boring..
biar aku terangkan secara detail..walaaupun sebenarnya ko tahu tapi buat2 nda tahu...hee

sila jawab kesemua soalam dibawah...

1.SENARAIKAN 3 PERKARA TENTANG ORG YG TELAH TAG KAMU:

2.3 PERKARA PASAL DIRI SENDIRI

3.PILEM PEBERET KO

4.SIZE PINGGANG

5.KALER SPENDER
................................

KO CUBA CEK NAMA KO NUMBER 4..

adui...


1 lagi tag ko cek d entry dbawah ini..


sekian.

ifahruzzaman said...

yooooo.....berita terima!

td siaran terganggu..ada semut masuk dlm mesin pencetak aku.

hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

suker2!!

vidadarisakura said...

astaga anak ini...
rupanya..

KhaLifah feDi said...

aku bertanye tanpa segan dan malu.."cik vida ..lps aku jawab tag tue.perlukah aku tag org lain..?

vidadarisakura said...

kalipah:
merujuk kepada akta hak pengguna.
terpulang kepada ko..
hee

F A R Y N said...

abg pink kata sila kekalkan bentuk badan sedia ada..hahaha..

vidadarisakura said...

faryn:
suruh abg pink tulis surat cinta utk aku..
please..
syarat2:
sampul surat dan kertas mesti kaler pink..
lepas tu ada bunga2...
letak bedak dalam surat okeh..
hee

KhaLifah feDi said...

emm mekasih atas kata2 aluan darimu itu cik vida..saya yg tidak patuhi perintah..
"tak rela berkorban"

eliza said...

ello..ello..tolong terangkan dgn aku apa crita ni? hehehe..

nurainmunderfahn. said...

soalan kaler spender tu boleh edit ka?
kahkahkah!

vidadarisakura said...

kalipah:
baiklah..
hee


kak lijah:
apa yg kakak nda paham ni?


nurain:
tidak bole...nanti paryn pembuat soalan marah...hee

eliza said...

semua aku nda paham..tolong buat utk aku boleh...hehehe

ryehanah said...

tagged ni menatang pe sbnrnye ea?

F A R Y N said...

betul..soklan tidak boleh ditukar sesuka ati yer..hahaha