dupdupmyheart

Tuesday, January 6, 2009

AKU MARAH NI!

ni kali ke berapa suda pindah unit sana sini.
tukar2 bos.

aduih!~

dan yang paling aku bengang kali ini.

BOS AKU ENSEM!!!

jadi cuba pikir macamana aku maw bekerja dengan penuh kosentret?
cuba tolong pikir utk aku?


huh~


kesimpulan:
bos ko sangat ensem tapi sayang ko suda kawin. bos aku harap ko ada adik lelaki yang single.

9 comments:

ryehanah said...

semoga bos i2 ade adek laki.
tp under 20.
;)

Monkey D Luffy said...

bini kedua blh apa

eliza said...

bos tu ada abg ka? tlg tanya kan ya... hehe

vidadarisakura said...

ryehanah:
amin2!!!
arap ada2!!!heee


monkey:
no tenkiu...heee

vidadarisakura said...

eliza:
hish....mahu juga...
kakak ni nda boleh tengok adik berpoya2 seketika..
hehhe

eliza said...

hehehe...:p saja jak

jiwa kaco said...

woooo
meter gedik dah mencapai tahap bahaya

ab kan ade
sentiasa menanti mu vida

vidadarisakura said...

jiwa:
meter gedik harus meningkat setiap masa utk mencapai sasaran index.
terima kasih.

F A R Y N said...

apa kata ko apply je jadi bibik kat umah bos ko tu..hahaha