dupdupmyheart

Sunday, January 18, 2009

AKU MAHU MEREKA MENANG!!!

malam ni Anugerah juara lagu kan!!

hee

aku mahu antara mereka ni menang..
kalau tidak, sumpah aku boikot tv3 lepas ni
macam juga aku boikot tv3 masa ct nurhaliza kalah tyme lagu nirmala!
kimbet tul.

vote 4:

STACY!!!!
ESTRANGED!!!
MEET UNCLE HUSSAIN!!!!

tapi...
mereka dalam gen yg sama..huhu


kesimpulan:
mud aku malam ini akan bergantung kepada siapa yg menang..
sungguh saiko..
heee

18 comments:

eliza said...

kakak mau kumpulan sepaider yang menang. muktamad! heiii

vidadarisakura said...

saya bantah!!!!!!!!!!!!!

Monkey D Luffy said...

aku tak layan pun sapa menang.. kalau aku yg dapat ok gak. hahaha

vidadarisakura said...

ambuk:
ada aku kisah?
haha

JohnJenin said...

pakcik mahu faizal tahir menang..

pejal, kasi bukak itu baju..

aizat, pakcik sokong kamu kalau kamu pecahkan rahsia bagaimana kamu kurus..

nurainmunderfahn. said...

FAIZAL TAHIR

ESTRANGED!!!!

eliza said...

kamu rasa2 la kan muka tam sepaider tu macam muka sapa?? hehehehe


IDOP SEPAIDER!!

vidadarisakura said...

pacik john sama c ain:

aku mahu juga pejal tu menang..
tapi menyampah baa aku kalu dia menang..
keluar gaya2 minta puji campur tembirang sana...
heee

sama juga..
aku suka misha omar
tapi kalu dia menang keluar gaya minta puji dia tu..
buat2 tekejut..
cis

vidadarisakura said...

kak lijah...jan ko kata macam paci ab ar!!!
sumpah tidak!!!!

eliza said...

hehehehehe....

vidadarisakura said...

oh no!~

tEddY bLuEbeRRy gUrL said...

spider!spider!spider!
faizal tahir!superman!
hehehe..

LifeSaver said...

Faizal Tahir!!!Stacy!!!

Xpon Lifesaver!!!Yeah!!!!hahahaha

Vote 4 me arr~

p/s: jgn vote kuar sudah

nurainmunderfahn. said...

i vote for NUR AIN!!!

eliza said...

u see....cik teddy pun sokong sepaider owhh..hehe ada ging

vi..ko nda undi si ayu ka?

ab geldofg said...

juara lagu tu apa ye hehehehe

vidadarisakura said...

kepada semua penama di atas:
seperti anda maklum..
MUH MENANG..
HAHA

pejal loser!!
haha

vidadarisakura said...

spaider jg loser!
kakaka