dupdupmyheart

Friday, January 30, 2009

AKU LAPAR GILAK!

aku macam maw order macD

tapi malas

maw turun pelita~jauh

pegi mirasa~malas

megi~abis

coklat~abis

eskrem~abis

roti kreker~masuk angin

masak sardin~malas

keropok~abis juga


last2 aku jumpa


KUACI!!


diam
sunyi

prakprikprek
bunyi kuaci dibuka sahaja yang kedengaran

punya siuk makan kuaci tengah2 malam ni..
sambil mata aku stim2 layan kuaci ni

gilak kosentret aku.

bai

15 comments:

Tora Aman said...

mau cari makan pun mls..pa mau jd ni..agaaggaag kenyang ka makan kuaci tu?lalala

eliza said...

kira2 diet la ni mkn kuaci ja kan..

nurainmunderfahn. said...

kuaci ko x masuk angin pula?

Dato Paduka Masri said...

nah... gila ko ni... makan jak kerja ko karang lampuh tu... hahahahaha....

LifeSaver said...

kata diet???nnt ko gemuk..apa taktik ko nak mntk duit plak kali ni~

N said...

tido je la kalo lapar. mane taw leh mimpi makan best2 ke. haha!

BudAk hijAu said...

ko mmg bikin aku lapo weh.cit!!!

PJ selamba said...

diet ke makan kuaci? bukan menggemukkan ke?
v tak takut gemuk ke
ngeeee

Monkey D Luffy said...

nasib baik ko tak malas nak kupas kuaci tu

tEddY bLuEbeRRy gUrL said...

ko makan malas jek vida..
huhu

.:: Lucky Fingers ::. said...

lorrr... kamu makan kuaci? suda mcm hamster pulak...

p/s: lain kali ajak sy makan kuaci sama kamu.. saya pun suka.. hehehehe.. kita bole duduk dlm kandang hamster sama2.. itu pun kalau muat.. hahahaha..

Raihanna said...

hahaha...adeyh2... kesian kamo~

vidadarisakura said...

tora:
gila stim2 aku makan..hee


eliza:
diet apanya..
ndada suda makanan ni..hee
itu jak tinggal


ain:
lalalaala
memang itu jak rezeki yg ALLAH bagi..
aku harus bersyukur keatas hadrat illahi.
dengan izin limpah kurnianya aku menemui kuaci dalam laci aku.
yang suda tersimpan lama.


gila alim komen aku ni!!!
ahaha



dato:
biar tah lampuh..
hobi ku jua..
haha



life:
itula ko ndataw politik:
kuaci tu suda cukup membikin mama aku kasihan sama aku..
haha



N:
ah!nanti roh aku bangun pegi cari makanan dalam tong sampah.
mana mahu..hehe


budakijau:
perlu ka aku tunjuk gambar kuaci yang hina itu..hee



pj:
apa mau takut..mimang gumuk pun...hee


ambuk:
nasib baik ko nda malas komen..


lalala


teddy:
sebenarnya rajin..
tapi malam tu hormon menjadi malas..hee



lucky:
mari menjadi hemster..hee


raihanna:
kesian dey saya..
mana kek coklat..jan buat2 lupa...hee

ab geldofg said...

mata stim tu yg best ;)

vidadarisakura said...

stimbot.lalala