dupdupmyheart

Tuesday, January 13, 2009

AKU INGIN LING SAMA..MATAI NO KAM TRENSLETE..

latih bana aku betiru..
nia teraati ngini..
boh somo jow lawlaw
ntah..
yen mediam pikiran ku..
iko bana teh pinikir..
ea no kuling
enggo lagi sasak atai
enggo lagi sasak jiwa
tapi nyaun pen tek yen2
sojo jow aku ingin gai terat utak mikir yen ka baru ku tu..
haha
ai pelua palui dangan2..
ai teropot akal kuya ea taw..
haha
ngintam bana tek aku tuh ingin mule..
tah..
ai ngari kali aku..
tapi yen pun kengarian ku?
amun stay tak ruma pun buring
tp amun aku kerjo pun ngari
piyen ea?
adui~aku pun nia terati yen diam pikiran ku tu..
hish..
ntah
ai ngari
ngari
ngari
ngari
u noe ngari?
ngari is borink~

hish..pedet bana~

alap pen nulis gitu taw..
nia terati jomo yen bara ku..
kakakaka

matai noe gai..
amun soh ku dangan2 boso yen tulisan ku tuh
un kali tekele dekero ling jepun engko korea..
kakaka

n beting ku tuh ar~
un sep jomo palui moso sama ampun tulisan in tu tekele nu kang dekereo pilak.
kakaka
terat akal ni ea..
dem u~

nyaun2 pen tek tu..
sojo jo..
ntah..ai pelua kepaluian ea kok..

terat akal.

22 comments:

Dora Tora said...

aku paham ling sama jak..hahaha kau tensen ka ni..pi hidu sesuatu yang wangi..haha main sama kucing..miau miau

vidadarisakura said...

ko paham ka?
haha
gud2!

Monkey D Luffy said...

aku paham...

maksudnya "I LOVE YOU ATAN"

vidadarisakura said...

taik ko bagal ko makan

Siti NurJ3nab said...

x paham lahh..

apakah tersirat?

vidadarisakura said...

siti:
hehe..
sian..
baca entry lain la...
ni memang kamu nda paham...
hee

eliza said...

terus terang aku ckp, aku nda phm cerita ko kali ni...hehehe

vidadarisakura said...

terus terang aku ckap kak..
entry ni nda payah di pahamm..hee

ezzati said...

ngak paham aku..adeiii

JohnJenin said...

palau la mbiak tok...

ab geldofg said...

aku du mo ki to wa wa ti tu mso ko bi hi fi so

ifahruzzaman said...

weh...bebelit lidah aku.
nyanyi lagu dangdut xsusah cmni..
waduh2...brengsek loo yaa..!

besi said...

vida...
tak paham la...
apa cer nie?

ryehanah said...

ak ngerti.
kamu bilang ak comel kn?
hahahah.

jiwa kaco said...

vida cakap jerman... maksud nya aku ada skandal dengan...tot..

eeh marah ke

vidadarisakura said...

pacikjohn:
dilarang beraksi lucah..
apa erti dia tu?heee


paci ab:
dilarang menggairah disini
hee


ifa raziah:
aku cabar ko nyanyi lagu ofa razia tp lirik entry aku...
kakakkaa


besi:
memang aku buat supaya kamu nda paham...haha


rye:
betul!!!
dalam kurungan pura-pura
hee


jiwa:
ko jangan kecoh aku beskandal dgn farid kamil n bos aku ar!!
hee

cj7 said...

owh...ok ok.

vidadarisakura said...

cesh!~
bakasdoll betul..
macam paham kunu..
kakakaka

vidadarisakura said...

oh ya cj..
aku mahu ko cari maksud setiap satu perkataan..
okeh!

KhaLifah feDi said...

emm vida nie bhse ape nie kf nhd fhm langsung lah..heheh

ADMIN said...

Yan tu... yan tu... hahahaha. Karaw no sap gai moso tulisan nu tu dinakan. Yan2 pan nantu no titik permulaan ni.

ADMIN said...

Yan tu... yan tu... hahahaha. Karaw no sap gai moso tulisan nu tu dinakan. Yan2 pan nantu no titik permulaan ni.