dupdupmyheart

Wednesday, December 24, 2008

YEYE!!MACIK KECOH NAIK PANGKAT!!!

macam biasa...
setiap tempat keja mesti ada jak yang tukang jadi kecoh..
bukan kecoh tp penyibuk sebenarnya..
tipikal watak tempat keja kan..
tengok drama melayu pun tahu..
hee


apa2 jak yang kami buat..
semua dia maw sibuk..
kami tidur-dia sibuk
mengular-dia sibuk
kami buat keja-dia sibuk
becerita-dia sibuk
tingu muvie-dia sibuk
makan-dia sibuk
mengumpat-dia sibuk
dengan dirumuskan dengan beberapa patah perkataan ...memang dia penyibuk

kata kami nda buat kerja..
asik lepak jak kunu..
tapi bila kena tanya: "kak ada keja" "bukan akak xnak bg keja dik,akak pun teda keja" sot

see..teda keja pun..neh

tapi siap sindir2 lagi..


AKAN TETAPI!!!!
KAMI SANGAT BERSYUKUR KE HADRAT ILLAHI
MACIK KECOH TELAH DINAIKKAN PANGKAT
DAN DIA AKAN DIPINDAHKAN KE TEMPAT LAIN!!!
YEYE!!!


sungguh hepi ni..
siap maw buat kenduri..

dia lapor diri ari senin aritu..
hepi la..
ingat dia suda teda d ofis..
sekali..
ari selasa tu aku nampak dia!!
aih??
aku risik2
rupa2nya..dia move out bulan 1..
oo damn!~

8 comments:

jiwa kaco said...

salam zairah...vida
sekian lama aku meyusuri laman ini.
ternyata banyak kisah yg menarik disini...

moga laman ini boleh menenangkan

jiwaku yang kian kaco

ab geldofg said...

ahahahahahha....bulanpun sebulanlah..bnyak boleh buat dlm sbln tu
*aik jiwa...awal lagi dah muncul?...hehehehe(cntik ayat? hehehe)

Dora Tora said...

agagaga...lama lagi tu..ehh lama lagi?bulan depan tu..ermm sabar2..lepas ni nda jumpa dia lg..agagaga

eliza said...

sabar2.. ada brpa hari ja lg..
lps ni macik tu akan smbung keja menyibuknya di tmpt lain..
emm..penyibuk pun bleh naik pangkat kan?

vidadarisakura said...

jiwa kacaumengacaw:
salam..sila salam menyalam..hee
sila susuri laman ini..
teeda pantang larang dikenakan..
hee
tp aku nda harap la ko dapat ketenangan sini..
sekali makin jiwa kacao lagi ko..hee
aku link ko ar...hee

p/s:segala terms yg tidak difahami boleh di usulkan kehadapan..sekian

vidadarisakura said...

ab gerogof:
cantik ayat jiwa kan..
siap pakai mekap..hee

ang ang tettora hee:
ko pikir..punya sandi tu..
malas tul maw layan..
kay.hee.chea..hoo = kecow~

elleeeeza:
siuk kan.
lepas ni kalu keja..
mesti kuat menyibuk sepaya nek pangkat cepat...hee

ab geldofg said...

jiwa memang cmtu..mana awek2 aku adalah dia nak kacau daun...hehehehe

vidadarisakura said...

oo..
awek2 ko??
oo..
haish bila masa ntah aku tegolong dalam awek2 ko..hee
ai bapok..lalalala