dupdupmyheart

Sunday, December 14, 2008

WALIMATULURUS YANG TIDAK TER URUS OLEH SAYA..

td pagi kawan aku msg..
kawan aku c Laila tanya bila aku balik sabah pasal dia maw kawin nex month..

owh shit...
ertinya aku terlepas lagi majlis perkahwinan kawan2 aku...
damn~

ini kali ke berapa suda aku teda dalam gambar perkahwinan kawan2 aku..
nampaknya aku semakin hilang dalam sejarah hidup kawan2 aku..
owh~aku mesti berbuat sesuatu~duh~
patut ka aku mms gambar aku sepaya diorang p tampal gmbar aku dalam gmbar kawin mereka..
gud idea~pastu suh diorang tulis.. -vivi(tiada dalam gambar)...

*sigh*

start dari:

1. kawin c alai- masa tu aku exam sem 4, jadi ak stil d shah alam..

2. kawin c pp suhaila - masa tu aku tengah cuti sem 4...tapi aku nda balik sabah..

3. kawin rozie maraf - cuti sem 4...tapi nda balik sabah

4. tunang deja - aku masi d shalam

5. tunang n kawin c ateng - aku d shalam

6. tunang n kawin kak farrah - ni bikin aku saaiko..dia kawin tyme befday aku... kak farah
mewajibkan kehadiran aku...dia cakap dia buat sempena befday aku..huhu..sedih aku.. tapi memang aku nda dapat balik..tunggu prektikal...huhu really sori kak...ailebiu eniway~

7. kawin n betunang c zaradah - sem 6 ni la...

8. currently kawin c laila- aku tenga praktikal skang ni...huh~



kashian dey saya~
nampaknya kawan2 saya mengdakan perkahwinan sempena ketiadaan saya~
saya sungguh sedih..
pastu kalu aku cakap aku nda dapat pegi..
dialog yg kedengaran adalah:
-sampai ati kau..
-ko lupa daratan suda ka sampai nda balik sabah ni
-v..napa susa maw jumpa ko ni?
-napa ko nda pandai2 balik sabah ni?
dan sebagainya~

hm...

sori kawan2..
saya menghampa kan anda..
tapi
sebelum mengundur diri..
saya mahu cakap..
SAYA SAYANG KAWAN2 SAYA YANG SAYANG SAYA.TERIMA KASIH~

8 comments:

pemikir lapuk said...

datin vivi..

takpa jgn ttinggal pkahwin sendiri dah...hahahaha...

*maw....suh.....suda....teda...saaiko....hahahaha

vidadarisakura said...

haish...tukar taitel la..
nda maw datin..
c comel vivi ka...hahaha

pekawinan sendiri?
hmm*blur*

mebi 20-30 tahun akan datang...hahaa

p/s:
antara kesemua anak murid aku..
ko la pandai cari inisiatif belajar sendiri..
bagus anak ini..sentiasa pokush!!
5 bintang~hee

pemikir lapuk said...

hahaha pokush tu apa?....hahahaha

vidadarisakura said...

pokush itu fokus wahai anak murid~

D o R a T o R a said...

Vivi,nanti ko kawin ko kc wajib dorang semua datang..baru ada gambar ramai2..hahaha

vidadarisakura said...

baik!

D o R a T o R a said...

eh jangan lupa jemput aku..agaga

vidadarisakura said...

baik!!