dupdupmyheart

Thursday, December 11, 2008

TERSAIKO....




baru tersedar....
bila org tu suda pergi baru kita menyesal...
"napa la aku nda jumpa dia"
"napa la aku nda balik awal"
dan sebagainya..


plus..tersaiko sama c tora aman..


aku terus bukak airasia.com sama malaysia airlines.
compare mana murah..
ofkoz airasia kalau dalam masa terdekat..
selalu aku dapat MAs murah kalu booking gila babi awal..


tengok flite bulan februari..
sumpah murah..
nda sampai pun 100 utk jalan sehala..
aku kol mama aku.
damn..
nda dapat..
bapa aku pun off fon..
nda pa..
yang penting aku nekad balik sabah bulan dua ni..


besok aku apply cuti 1mnggu utk bulan feb sama puan BOS..
harap dia bagi..aih..ari tuh aku suda cuti sakit tipu...
sudala baru stad prektikal..
suda buat hal...duh


yeye!!!
balik2!!!!!!!Align Center
rumah!!tunggu aku!!!!


21 comments:

D o R a T o R a said...

Wah.Haha bah berterima kasih la sama aku.Agaga.Berabis bah juga ko conteng gambar.Haha.

vidadarisakura said...

conteng itu hobi...hee
selagi tidak menconteng arang ke muka sendiri...haha

gila..
padahal aku suda set balik sabah bulan 7.
balik 4gud...
sekali...i ceng mai mind...he

D o R a T o R a said...

Sesekali balik la bercuti.Merehatkan otak yang stress bagus juga.Hehehe.Hati senang productivity pun bertambah.Agaga.Ecece.

vidadarisakura said...

kretip serta inovativ dan produktip tul ayat2 ko ni...hehehe

pemikir lapuk said...

nanti aku kirim belikan ikan ye....ikan kat sana segar2....hehehehe....bak sini...gmbo..aku tolong cnteng

eliza said...

cantek ruma.. :)
balik sabah area mana?

vidadarisakura said...

PL:
ikan jerung?ikan jaws?pilih2...sila pilih...

eliza:
biasa jak..hee
area kB...ko pena smpai?hee

eliza said...

oo kb.. penah..penah..
masa ikut kwn aku balik ruma dia
tp x ingat suda apa nama kg tu..
banyak sapi kan sna.. selamba ja rilek2 tgh jalan.

vidadarisakura said...

JALAN INI SAPI YANG PUNYA..MUAHAHAHAHA

-sila ikut nada dering ahmad albab..hee-

pemikir lapuk said...

mak oi....ikan jerung....kirim ikan sardin je...

vidadarisakura said...

sori..
sabah teda jual ikan sardin...haha

*kalu dia ni pecaya,aku ndataw la..heee*

pemikir lapuk said...

jerunpun jerunlah....emmm ndataw tu apa?....sekodengpun aku baru je tahu apa makna dia...hehehehe

vidadarisakura said...

er...ndataw=tidak tahu...hee
nda=tidak
taw=tahu

sekian..kalu nda paham lagi sila angkat tangan...

pemikir lapuk said...

ooo...hahahaha....faham2....hahahaha

vidadarisakura said...

bagus anak murid...cepat belajar..hee

pemikir lapuk said...

hehehehe...xm bila ckgu?.....

vidadarisakura said...

bagus anak murid ni...
baru belajar trus maw exam...
benci cigu..menyusahkan cigu jak...hee
exam akan diadakan bila2 masa..
suprise exam..
sila bersedia..
toyol not allowed ya..
sekian..

pemikir lapuk said...

hehehehe....(penuh dgn muka aku je kat komen ko...hahahaha)

vidadarisakura said...

tu la..ingat ni ym..haha
ndapa..
sala satu kempen:
" MARI PROMOTE PL "
hee

pemikir lapuk said...

aku diam dah ni....hehehe

vidadarisakura said...

aku pun ndamaw reply suda..lalallala