dupdupmyheart

Wednesday, December 10, 2008

SURAT CINTA..

housmate aku baru balik dari ruma auntie dia..
pastu..
dia dapat surat dari kazen yg baru darjah 2..


cover:


dear: (ak pn x paham budak ni tulis apa).
"yang ini jangan baca" maksudnya dia salah tulis...tp malas padam.. so dia x suh baca yg "yang ini jangan baca"


isi:


close up:


isi kandungan:
"ku bangga dengan kelakuanmu along. baik, jujur dan bersopan santun.yang itulah gg suka dengan kelakuan along? bye...

i love u.


kesimpulan dari aku:
sungguh jujur budak ni buat karangan..
kompom baru belajar buat karangan ni..
aku ketawa sampai tebukak apendix...hahaha
lucu gila kambing...kambing pun nda lucu macam ni...haha

sumpah..along pn nda taw apa motif kazen dia bg surat ni sama dia...haha
yg penting berabisan aku ketawa!!!haha

2 comments:

D o R a T o R a said...

aku pun ketawa la..haha punya la..misteri!!tiba2 men bangga2 nih..hahaha

vidadarisakura said...

misteri?!!
haha lama aku nda guna word tu...
ya..misteri budak ni...hehe