dupdupmyheart

Sunday, December 28, 2008

SPEKTRA HARI INI

watak:
aku
c cee -perempuan
c dann-lelaki

-------------------------------------------

haaaachu!!-bunyi msg sebenarnya-

setengah jam kemudian baru aku dapat bukak sebab aku baru TERbangun tidur..

aku bukak msg.

msg 1
v ko di mana?

msg 2
v ko d mana?aku maw balik ni..c Dann pukul aku..



shit.aku tekejut.
terus segar mata aku
aku kol c Cee..
nda sambut..
kol lagi..
nda sambut..
aku msg..



msg 3
cee ko dmana?


nda reply..
damn!~



sepa lagi ak maw kol?
ooo..
kol c dann..
tapi nanti aku di cop penganggu rumatangga org..
ah!ini suda kes pukul..
pedulik la ko pekida ka 3line ka
ada aku kesah??
p matila la dengan kepekidaan kamu tuh




aku kol c dann

aku dengan suara baru bangun serak2 basah dan seksi tapi cool

aku: "helo!!mana ceee???

dann: "hah!mana aku tahu. ko tanya la dia?"

ok fine..masi kool

aku: "cemana ko bole nda tahu?ko dmana?"

dann: "aku diruma la.. c cee dah lari aku pukul dia"

ok.........aku stat enjin maw mengganas

aku: "oi pokeemak ko pukul2 anak org tu napa?"

dann: "suka ati aku la..dah dia kurang ajar"

pastu diam....
tiba2

dann dan ceee ketawa beramai2..

dann: "v kami sayang ko lah betul2!!"

aku: "sial kamu!!!!!!!babeee!!!pokemon!!!!ingat ni april fool ka??????bongok!!!"

cee: "v ko lambat reply msg baa..sori..saja jak bagi msg macamtu sepaya ko reply.."

aku: "aku baru bangun baa"

cee: "oo..patut pun ko lambat reply...v ko nangis???"

aku: "gilak???bunguk aku ni takut la ko ada apa2 ka..sot...baa kehlar bye"




kesimpulan penceritaan:
MEREKA KACAU TIDUR AKU!!!DAMN!!!

11 comments:

Dora Tora said...

wakaka..gurauan tahun baru bh tu..agagaga

vidadarisakura said...

taik durang..
lama lagi taun baru...hee

ab geldofg said...

aku pernah bunuh org sb dia kacau aku tdi...syyyyyyyyyyy jgn kasi tu polis

eliza said...

vivi, aku bru lepas pukul org neh.. hehe..

vidadarisakura said...

gerogof:
pasni aku kacau ko pula..tingu ko bunuh ka nda...haha

eliza:
mari kita pukul beramai2...hee

jiwa kaco said...

v ko kuat tido juga ye...
hobi ke???

vidadarisakura said...

jiwa pengacau:...hee
hoh!!!sangat kuat...hee
tapi bila malam sangat susa maw tidur...huh

jiwa kaco said...

V KENA sindrom kelawar tu..
cuba pakai baju kelawar..
mana tau bole tido..

ni PEMUDA org dulu dulu

he he he

note: abe ab ada ubat supaya senang tido.. tak caya tanya dia...

vidadarisakura said...

uih...dari dulu sampai sekarang..
nda penah la aku pandai pakai baju kelawar tu...
hee

pace gerogof tu xble kena kacaw sekarang..
dia macam umpama menteri..
bz melayan tetamu..hee

nurainmunderfahn. said...

astaga!!!!
miahahahaha
pny bkin panas cm tu

vidadarisakura said...

ina:
bikin panas kan...hee