dupdupmyheart

Monday, December 8, 2008

MISI GAGALL!!!!

untuk mengelakkan kesedihan d pagi raya haji ini..
aku telah bernekad utk tidur mati sepanjang hari..

MISI GAGAL!!!

aku terbangun tepat pukul 3.15..argh shit!!!

td pagi pun aku terbangun tyme mama aku kol..
pastu smbung tidur balik..
ndamaw cakap lama2 nanti ilang mud tidur..
suda la diorang family aku hepi2 sana...buat open house tuk family2 aku..
tp mama aku slalu tipu..
cakap teda buat apa2..biasa2 jak.ketara tul nda maw aku terasa..dush!!

biarpun ari raya aji sahaja..
bila semangat kekeluargaan itu kuat...
ari2 biasa pun bole hapening...hhuhuhu

seerius..aku rindu maw balik ruma....ngan family aku...
nenek2 datuk2 aku...kazens aku...anti2 sama paci2 aku..dan semua!!!!


huh!!!
boringnya duk ruma sorang2!!!
housmet aku balik kelantan..balik johor..balik kajang...
balik ruma...
aku?duk ruma sengsorang..
kena bawa..tp aku nda ikut...malas..
pegi ruma sedara aku sini?malas juga!!bisuk keja!!argh..dem!!

kesimpulan:
AKU MAHU SAMBUNG TIDUR-TIDUR MATI SAMPAI PAGI BESOK.SEKIAN.

3 comments:

eliza said...

jgn sedih2 k..
esok2 member2 tu balik bawa kuih raya.

pemikir lapuk said...

kesianya........hehehehehe

vidadarisakura said...

eliza~
op koz~itu suda wajib...hee

PL~
kasian dey saya...hee