dupdupmyheart

Tuesday, December 30, 2008

MENCIPTA REKOD



bapak awal aku datang p keja tadi..
kakakaka
bangga2
sebab sebelum ni ari2 aku jak berlari2 pegi thumbprint sebelum pul 8...hehe

ok la..aku maw tidur awal..
sebab mulai sekarang
saya berjanji
saya akan bangun awal dan akan menaiki bas ke tempat kerja tanpa mengorder mana2 teksi.

dan saya juga berjanji
tidak akan tidur dalam bas
sebab
PACIK BAS TIDAK KISAH KALAU KO TERLEPAS TEMPAT TURUN KA APA..
SEKIAN


kesimpulan:
saya menaiki bas kerana saya semakin pokai.


penghargaan:
kepada kakshila kerana memberi fizikal support kepada saya dengan menSETERIKA baju kurung saya untuk pagi besok!!haha
saya saaaaaaaayang housmate saya..
sangat

pesanan:
along sila balik awal
teda kawan aku tidur
huhu


10 comments:

ab geldofg said...

viada satu jm aku tggu bloj ko mcul..tk mncul2..aku jz taip je..tk tau ko tulis apa

ab geldofg said...

bru mncul..atan tdo kt luar lagi ke?

eliza said...

bagus la klu ko janji nda mo tdur dlm bas, klu nda nnt jd mcm atan. capai beg dan terus turun dengan taik mata nya.. :p

vidadarisakura said...

paci ab:
hoh?
kan saya suda kata..
sila refresh sebanyak mungkin...hee
eh atan memang tido luar..
tempat feveret katanya..hee


eliza:
haha..
tu la.
nda pasal2 macam budu jak keluar2 dari bas..hee
SAYA BERJANJI TIDAK JADI MAACAM ATAN!!HEE

ab geldofg said...

jdi kerja aku refresh blog ko je lah...

Dora Tora said...

tahniah!!agaga ui vivi aku rasa patut ko suruh si pacik geldof tu highlight bahagian yang dikhuatiri ada tulisan.Kalau lambat loading aku pun selalu buat begitu.Agagaga

bunga binti nordin said...

waahhhh
bagus ko nih..
bleh wat menantu
:P

jiwa kaco said...

akak vida .. nanti balik atan nak tido dlm sama...
luar banyak nyamuk .. akak bela ke apa

Pengejar Masa said...

waa... sudah pandai naik bas. adakah bonus hujung tahun sudah selamat di bank-in kepada tokei shopping mall? hehehe

vidadarisakura said...

paci gerogof:
bole2..
bole dijadikan kerja..
haha


dora:
hee..baiklah!
pacik gerogof... dora suru higlight bahagian yg dikuatiri ada tulisan.kalau lambat loading dia pun selalu buat begitu..agagaga kata tora..hee


bunga anak nordin:
kasi cari aku menantu..
eh mentua..hee


pesakit jiwa:
ko maw akak lempang ko sepuuluh kali laju2?


pengejar masa.lah:
sesungguhnya..
saya adalah budak prektikal sahaja..
jangankan bonus..
ELAUN pun saya TIDAK DIBERIKAN.
ini adalah sala satu penghijrahan yg aku buat..kekekke
dari teksi ke bas..hehe