dupdupmyheart

Wednesday, December 10, 2008

KEPADA LELAKI ENSEM YANG INGIN MENGORAT aka member ym aku...

ko cakap ko hensem..
jadi aku xnak...
haha

lagipun..
kalu ko cakap ko hensem mesti ramai pompuan suka sama ko..
jadi aku malas maw bersaing..pasal aku teda daya saingan yg kuat..
berlumba lari jauh sekali..pasal aku gemuk...slow bab lari2 ni..
aku malas menanggung risiko poligami ketika kapel serta kawen..


lelaki yg kata dirinya ensem..
ko yg cakap ko ensem kan..
aku x ckap pun..hehe
lagipun aku x sure ko hensem ka x..
pasal aku nda pena jumpa lelaki ensem mengaku dia ensem..
lagipun setakat ni..
mana ada lelaki ensem yg mahu sama aku..
jadi aku nda pecaya setakat mana tahap kehenseman ko..
harap2 jangan la melepasi key performance index aku..
nanti aku menyesal...haha


kesimpulan dari ssajak dia atas adalah:

-sebenarnya saya disuruh membuat sajak ini tanpa niat-
sekian
hee

*ajai suh aku buat sajak ni utk dia*
sekian lagi..

2 comments:

pemikir lapuk said...

ala kasi je dia mgorat..apa salahnya...dapat makan free...(sb nak beli jiwa)....hehehehe

ontipic...
aku nak tunggu lama baru nampak apa yg ko tulis...(dlm 5minit mcm tu)

vidadarisakura said...

apa barang makan free...haha

onoff:
sengaja tu bagi ko rasa menunggu..hee