dupdupmyheart

Monday, December 29, 2008

BEST JADI KAKAK!!







Dulu kan.
masa aku kecik2..
aku mahu betul ada abang.. ada kakak..
tapi suda namanya aku ni anak sulung..
jadi memang 100% teda harapan la kan aku maw dapat kakak sama abang..


pastu..
adik aku 2nd..lelaki..
punya aku geram..
napa la aku yang lahir dulu..
napa bukan aku yang 2nd..atleast aku ada abg..
haha itu pikiran masa aku kecik lagi..budak2..teda akal..
mana tahu apa2..
hee

sekarang..
haha..
aku merupakan kakak yang amat kejam
sentiasa menindas golongan bawahan

siapa nda menurut perintah akan mendaapat balasan d akhirat sana..

dan adik adalah merujuk kepada sesiapa yang berdekatan dengan c kakak yg kejam ini tapi comel.

antara ayat feveret:

"dik!!air!"

"dik!!remote!"

"dik!!picit kakak"

"dik!!cabut bulu ketiak kakak!"

"dik!!dulu masa ko baby kakak yang kasi mandi ko..yang cuci pant*t ko kalu ko taik....
jadi sekarang ko ganti cuci pant*t kakak...jadi pilih..cuci pant8 ka buat kerja ni?"
(ini adalah ayat ugutan)

dan banyak lagi..
sehinggakan aku boleh dijatuhkan hukuman mati atas tuduhan melakukan penderaan fizikal dan mental kepada setiap golongan bawahan dirumah.



walaupun kekejaman aku sangat terseerlah..
tapi bila aku jauh...

"kak..bila kakak balik?"

"kak balik la baa"

"kak kasi rilod aku"

"kak kirim aku duit please...aku sanggup jadi kuli ko 1 bulan kalu ko balik nanti...baa kak..please"

dan banyak lagi ayat menusuk kalbu..



dan bila aku balik rumah
ayat sebegini akan biasa kedengaran untuk hari kedua aku dirumah

"kak!!balik la ko jauh2!!"

"kak..nda payah la ko balik lagi sini"

"kak..sampai bila kakak stay rumah ni?"


haha!!Ada kakak kisah adik beradik golongan bawahan????



PERHATIAN: PANT*T DISINI MERUJUK KEPADA KAMUS DEWAN SABAH ADALAH BERMAKSUD BONTOT YA TUAN2 DAN PUAN2.INI BUKAN BLOG LUCAH!SEKIAN



kesimpulan:
aku kan kakak kamu (iklan raya)

19 comments:

jiwa kaco said...

amboi garang nya kakak vida...
macam ni takut atan nak dekat..
kang kena lak

vidadarisakura said...

haha
tahu garang..
jangan pandang ku sebelah mata..
hanya kerna nama ku vida..
kekekke

ab geldofg said...

aku snggup jdi abg ko vida....sumpah!! hahahahhahaha

vidadarisakura said...

jom jadi abang aku..
tapi ko kan suda declare jadi paci aku?
kekekekke

ab geldofg said...

itu boleh brubah2...kitakan bukan sedah sdaging....hehehehe

vidadarisakura said...

heee..
jap2..
tadi pun eliza aply jadi kakak aku..
ko plak aply jadi abang aku..
waah!!!
hee
atan?
ko maw aply jadi adik aku?
kekekeke

eliza said...

vi tp aku mau jd kakak yg sulung
supaya aku bleh arah2 kamu adik2 aku sesuka hati aku..

sebab aku kan kakak..hahaha

Dora Tora said...

"dik!!cabut bulu ketiak kakak!"

Betul bah??Haha..

nasib baik aku bukan adik ko..lalala

ab geldofg said...

aku nak jadi abg...yg boleh bsama2 ko dgn iza...atan dok kaco2 jiwalah tu

vidadarisakura said...

haha!!
jangan harap wahai kakak!!
hee
saya akan menggunakan kuasa keADIKan saya..heee
akan aku kikis harta kakak2 serta abang2 aku..kekekeke
dan buat apa saja utk saya..
AKU KAN ADIK..HAHA

vidadarisakura said...

dora!!!
jom jadi adik aku...kekekeke

banyak tugasan utk ko ni...hee

vidadarisakura said...

abe gerogof..
bole2...hee

eliza said...

no..no..no.. x bleh xble..
adik2 dilarang pegang duit @ harta byk2..
nnt hilang.. hiii

vidadarisakura said...

adik suda besar kakak...kekekee

eliza said...

oowh..
telupa rupanya adik suda besar..
suda bleh dikawenkan ni.. hehehe..

bongok ba aku ni kan.

vidadarisakura said...

kakak nya suda kawin ka belum?lalalala
hee

eliza said...

xpa.. xpa.. sbgai yg tua, kakak bg adik dia kawen dlu.. kakak x kesa. heh

nurainmunderfahn. said...

hahahaha.

nsb la adk bradik sy x apply bnda cm ni.mati la sy jd ank plg last owh.

vidadarisakura said...

haha..
tahniah ko benasib baik..hee

ain..
sumpah blog ko la paling susa..
aku maw komen pun ndataw macamana...hee