dupdupmyheart

Wednesday, December 17, 2008

AGAK2 MISI AKU AKAN LULUS KA GAGAL?

aku berjaya joging lepas maghrib tadi sebanyak 4 round kawasan perumahan aku..

mungkin ka aku bole kurus dalam sekelip mata?


herm~
tadi pagi makan karipap 3 bijik
lunch~
spageti sama piza


pastu joging..
kira apa aku makan tadi lunch tu suda burn la kan?????
kan??


pastu...
paling aku pantang la apabila ada makhluk tuhan mengoffer aku makan..
aku mana bole menolak sewenag2wenangnya..
kecik ati diorang..
x baek...hee

aku makn roti telur...
sedap seh~


pastu housmate aku balik2..
"v..naha bagi kek"

astaga..
kek eskrem idaman ku selalu..
ah persetankan joging-lemak-gemuk

aku menjadi ilang ingatan utk seketika..

lepas makan baru menyesal..
damn~


kesimpulan:
joging itu penat
makan itu nikmat
sekian


p/s: perlu ka aku upload gmbar menunjukkan betapa betempiaran nya lemak aku menguasai perutku?sungguh seksi~duh

4 comments:

pemikir lapuk said...

tk perlu kasi gambor kt sini.....hehehehe.....tk tgamak aku nak tgk...aku bayang2kan je lah...hehehe

Dora Tora said...

go go vivi!aku sokong ko dari semua arah!di mana ada kemahuan di situ ada jalan (aku reka sendiri ni) agaga usaha tangga kejayaan! go go go!Ko start slow2 dulu..lama2 ko biasa juga tu..go go go!

sol said...

wahahaha kes kau dgn kes aku :D

vidadarisakura said...

pL:
haha..bongek tul~
maw kasi bayang2...sekeh kang..hee

dora:
go!go!go!hee

soL:
sol??mana ka ko menghilang..hee