dupdupmyheart

Sunday, December 21, 2008

ADA APA DENGAN SHOPPING MALL??

spektra hari ini..............

c kawan :uih ada shopping mall baru..best..rugi nda pegi..

aku :hoh?apa yang best?ko suda pegi meh?

c kawan :belum..nanti aku pegi la

aku :ceh~



shopping mall?best meh?
ntah..bg aku kalu teda duit nda best pun..
besa2 jak..
kalau setakat jalan2 sama cuci2 mata tengok barang2 yg mahal pun nda guna..
memang ak nda akan dapat..
den not worth 4 me pun to buy dem kan..




kesimpulan:
ini adalah ulasan bagi org yang tiada duit utk shoping..
sekian

9 comments:

Dora Tora said...

Kalau ada duit baru bes pi..huhuhuhu

lizz said...

btol ko cakap!aku pun spesies yang tak bape nak sker pi shopping mall if nda ada duit. buang karen! UNLESS kalo aku sudah stress tahap cipan nak beranak..aku wat gak.muahaha!

vidadarisakura said...

hee..opkos la...

eliza said...

hehe.. sama jgk aku pun.
cmna mo shopping kan klu teda duit.

apei budak kampung said...

kalau ada duit tapi tak tau nak beli aper pun boring gak..

ab geldofg said...

kalau aku ada duit...shping mll ...aku kasi free je kat ko

vidadarisakura said...

budak kg:
a'ah kan...hee


pacik lapuk:
bila la ko ada duit sepaya aku dapat shoping mall free...hee

ab geldofg said...

tgklah thn2 depan kot
*jgn sbut id lama aku...

vidadarisakura said...

ooo..
ok..
pacik ab~
huh sungguh tidak rawk~
lalalala