dupdupmyheart

Tuesday, December 30, 2008

ADA APA DENGAN NAMA ROTI DAN ROTI BANYAK2????






lepak rafi..
uiyo..100 jenis roti doh..
sampai sekarang aku nda paham punya banyak jenis roti yang ada..
nama punya la main pelbagai
and aku paling lucu:

roti menara kl
-wtf?? roti yayasan sabah teda?roti eye on malaysia?n kenapa nama dia roti menara kl?adaka roti tersebut seperti menara?atau rasa roti tu macam menara?hoh?-

roti klcc
-hoh??!-

roti wawasan
-anda dikehendaki berwawasan untuk memakan roti ini..apa rasa wawasan?-

dan banyak lagi nama roti yang kamu bole tingu d atas tu.
padahal benda yang sama jak. kalu roti durian tu mebi dia letak durian dan rasa durian. tapi yang roti klcc tu?
rasa apala?'

sekian

kesimpulan:
aku suka roti telur cheese!!!yummy!!

15 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

aku suka roti jala ngan kari ayam..fuhh...nda tau kamu?

vidadarisakura said...

haha..
mamak ada jual roti jala meh?
kekeke
sumpah ini soalan pasal aku ndataw pun...hee

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

aku ingat ko nda taw pasal roti jalalalalalala..

KhaLifah feDi said...

emm baru kf tau upe2 byk yer jenis2 roti kat malaysia nie..
dlm byk2 roti tue kf cume tau roti canai aje num dgn kopi fuh...hehehhe..

eliza said...

perghh bnyknya nama roti..
emm kasi aku roti john ayam satu.. letak mayonis bnyak2 k. ngee

lizz said...

hah?roti milo?bunyi best n lain2 pun keretip. tapi, aku kompem..yg sebenonyer biase2 aje. muahah!kan wei?

ab geldofg said...

aku suka roti vida hehehe ;)

jiwa kaco said...

roti kering tak de ke...
nak makan kena rendam air kopi dulu..atan suka makan

tapi kalau akak senior suruh beli roti kering kenapa apek tu bungkus dgn suratkabar lama...
dan akak tu makan senyap senyap aje

tak faham?
psss... roti kering samajuga KO_EX

vidadarisakura said...

pentoi pen marker:
tapi roti jala sabah langsung tidak sama dengan roti jala semenanjung ni..hee


al kalifatul fedi:
memang banyak..
padahal benda yang sama jak..
nama lain2..


eliza duta AAA:
roti john jongang siap!!!!


lizz da kaki pukul:
sumpah..
benda yg sama jak tu..
bentuk lain..lain la nama dia..
padahal rasa sama jak..
sot


ab gerogof yg lanjut usia:
sepakan padu maut aku ko suka???
atau ko maw rasa kasut perisa roti d mulut mu?


atan c pesakit jiwa:
untuk pengetahuan ko
mamak tu jual KOTEX doh..
aku suda tanya..dun wori..
no bungkus pakai surat kabar..
hee

nurainmunderfahn. said...

roti durian tu hebat la.
mo taw cmana dia buat?
ada fight kek durian sy ka?
hahahha

vidadarisakura said...

ain:
minta kek durian...hee

eliza said...

hehe..
klu aku order lg boleh?
ada ko kisah ?
:p

nurainmunderfahn. said...

dtg ruma tym raya.hehe

sol said...

aku sure gila dlm list 100 jenis tu,yg ade plg byk pn 20 jenis yg available.yg len konon abes stok.hee.peramal mase depan ni :D

vidadarisakura said...

eliza:
sila2...sila oder..sila..


ain:
yeye..aku djemput beraya..bole tapau bawa balik ruma kek durian...hee


sol:
opkos lorh!!!
semua itu hanya hiasan semata2...hee
ko memang peramal terbaik la sol!!
terbaik dari ladang..hee