dupdupmyheart

Wednesday, November 26, 2008

PUTU MAYAM...



ini putu mayam...aku baru tahu rupa barang ni.. meehun + gula melaka + kelapa..
sebab aku memang nda tahu apa benda ni... dulu aku ingatkan putu mayam campur2 ngan ayam sikit...haha jahilnya aku..



tadi lepas keja katering, aku singgah jap ruma bos ambik gaji.. (sempena aku berhenti kerja aku kembali ke alam katering..hee)
tengok budak2 tu asik + best gilak makan putu mayam.. sampai budak baju biru tu sapu orang lain punya putu mayam..

abg 1 : sape nak putu mayam lagi?
adik biru : saye2!!!
pacik kuning tu : waa..adik suke makan putu mayam..
adik biru : suke2!!sedap..
pacik kuning : adik kuat makan ek...jangan kuat makan..nanti dah besar gemuk macam kakak tu..takde baju yg muat..
aku : hanya tumpang ketawa tp dalam ati siapa tahu..

sekian.. siol punya putu mayam...gara2 ko aku kena kutuk..



oo ya...aku kan keja katering td...so aku susun la sudu garpu ikut kretiviti aku..
hasilnya:

ini hasil kerja aku:


ini hasil kerja adek..


kesimpulan : aku sungguh tidak kretip!!!!

5 comments:

marilyndeasy said...

oo itu pula putu mayam?? haha..trima kasi kerana memblog pasal putu mayam..now i know..hhehe...sedap la?? cilaka juga pacik kuning tu?

vidadarisakura said...

saya benci putu mayam!!!

katakan tidak kepada putu mayam!!

S h i n o said...

HEHE~ suke ehh makan putu mayamm..
jangan plak tetiba tersuke dengan mamat yg jual putu mayam tuu :P

eliza said...

begitu plk rupanya ya..
besok mo try buat la.
lusa mo try bisnes plak..:)

vidadarisakura said...

shino: laa...tu 1st tyme aku jumpa putu mayam..aku x rasa pun.. aduyai..tidak memaham cerita rupanya...hee

eliza: gudlak...hee