dupdupmyheart

Saturday, November 29, 2008

PIKIRAN BEKECAMUK CAMPUR JIWA KACAW SAMA DENGAN BANGANG

aduyai..

dalam kepala aku banyak benda maw pikir..
sian..muda2 suda banyak pikiran..
langsung tidak remaja...duh

aku bingung dengan PREKTIKAL sux yg TIADA ELAUN!!
wtf....jadi maksudnya aku kena menjadi kuli batak secara percuma selama 20 minggu..
owh..u r so sweet bebeh...wtf

argh!!!kacau2!!!
sudala punca duit aku semakin bekurangan lepas berenti keja kedai spek tuh..
argh!!!kusut2!!
katering tu pun aku nda harap sangat bole kaver aku..
argh!!!sandi tul~

parents aku suda cakap maw kaver aku..
tp aku masi nda puas ati..
aku maw pegang duit sendiri jugak..
pasaal kompom aku nda senang ati membelanjakan duit mamabapak aku utk BERPOYA2 dengan sewenangwenangnya...
argh!!!sangat kusut!!!

perjalanan dari shah alam sampai ke bangsar dengan menaiki kenderaan awam sangat mengusutkan lagi keadaan...
dimana SAYA PERLU BANGUN PAGI SEAWAL 5 PAGI!!!(kompom subuh aku fuL lepas ni)


argh...naik bas sengsorang g bangsar HARI2 SELAMA 20 MINGGU..
macamana tu??????????
kalau ada elaun nda apa jugak!!(motif sebenar)


dan saya berharap dan berdoa...
supaya...
ada laki2 yg ensem+single+ada kereta tapi kebetulan naik bas masa tu+tenga cari gepren+tapi tidak gersang+normal+boleh diterima akal+berkualiti+dan sebagainya..tiba2 ternampak seorang perempuan yg agak gemuk tp comel sedikit yg sedang duduk merenung masa depan d seat belakang rapid kl yang sedang single (awas perempuan itu sewel tapi kiut).... dengan harapan...agar laki2 itu suka saama dia..dan perempuan itu ada la aku..


sekian..

you wish bebeh~shit




argh!!!kacau2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kusut2!!!!!!!!

6 comments:

eliza said...

sabar..
prektikal dgn govemen mmg xda elaun. dpt ilmu semata2 tambah dgn penat pegi balik..
bnyk2 sabar k..

vidadarisakura said...

ah...fak la..nasib baik malas suda maw cari..
terima jak ni..duh

Anonymous said...

kenapa lama tul praktikal ko?

vidadarisakura said...

pasal kod baru..sux betul...huhu

pemikir lapuk said...

tunggu nanti aku lalu...jgn tk tahan ye...hehehehe

vidadarisakura said...

sekali ko yg x tahan tengok aku..
x tahan maw gelak...hee