dupdupmyheart

Monday, November 24, 2008

aku semakin teruk

sumpah..

ini bukan cerita rekaan semata2..
tp kisah benar..

kisah ini buat aku maw menangis dalam fitting room..

aku pegi cari seluar jeans..
jeans yg aku ada selama ni romp sama levi's jak..

oleh sebab aku suda kehabisan duit jadi aku hanya mampu beli romp jak..

SIZE XXL PUN SUDA TIDAK MUAT SAMA AKU!!!DAMN!!SHITSHIT!!!

maw beli levi's tunggu mama ku kasi masuk duit ujung bulan la..
adui..

macam aku maw maki jak cina jaga kedai tu..

"ko paham ka teda seluar yg muat sama aku..bukan aku saja2 try...memang niat aku maw beli..palui" kataku dalam ati..

sepa suruh..kuling dia tengo2 aku macam jak ak pilak2 yg suka try2 baju...sot


kisah diatas kasi aku tensen lalu beli ubat kurus..
padahal aku memang tahu ubat kurus mana bagi kesan sama aku..shit

sekian

No comments: